Bollhavet

Nu har vi hängt upp pappersbollarna i Minis rum! Tänkte visa er hur det blev. Mycket flott enligt min mening. Lovar att inte bomba er med mer fler pappersbollar nu, inte på ett tag iallafall. Jag hoppas att er helg har varit bra! Min har varit speciell, minst sagt. Ni ska få höra hela historien imorgon. Fortsättning följer…
Translation: The pompoms is now in my daugthers room! I hope you had a nice weekend, my was very weird… I will tell you all about it tommorrow.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Bollhavet

  1. Angeliqa skriver:

    Så fint det blev! Hur har du fäst dem? Jag tejpade provisoriskt upp mina men de ramlar ner hela tiden.

  2. krupnikov skriver:

    Så fantastiskt fint! Blir glad av att titta på bilderna på bollarna! :)

  3. Loppanpoppan skriver:

    Oj så fint! Vilken liten lyckos som får ha det så fint!

  4. Men jisses så tjusig header! Å, jag som är alldeles kär i Amy´s små skapelser blir ju nästan grön av avund. Fast väldigt gald för din skull som får ha det så här fint! Och så fint med bollarna också såklart.

  5. La Donna Jonna skriver:

    Åh va fint! Jag vill bo i det rummet! Lyllo lillan din.

  6. M I K A E L A skriver:

    köpte också några papperspompoms, himla festligt blev det!

  7. Maria skriver:

    Fantastisk fint print! Hvor har du fått tak i det?:) og papirbollene? Elsker dette rommet :-)

  8. Johanna skriver:

    Åh så fint! Så hade jag velat ha det när jag var liten^^

Kommentera

