Frågestund

Nu är det dags för en frågestund! Ni har blivit några stycken som läser bloggen och nu har ni chansen att fråga vad ni vill. Allt från Paris-tips till inredningsfrågor till ekotips till hur man hanterar trotsåldern till hur man gör pappersblommor till hur gammal jag är till hur man arrangerar en klubb till loppistips. Bara kör! Jag ska försöka svara så bra jag kan i ett inlägg lite senare.
Translation: Now you can ask me whatever you want, just shoot!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Frågestund

  1. Karin skriver:

    Underbart med frågestund! Då undrar jag om du kan ge några bra loppistips? Hur hittar du alla fina saker?

  2. Linnea Eleonor skriver:

    Hej! Tack för fint bloggande och inspirerande bilder! Jag vet att du köpt bollarna i detta https://bonjourvintage.wordpress.com/2012/04/17/pastellbollar/#comment-3735 inlägg, men jag undrar om du känner till någon sida där det finns en bra beskrivning på hur man gör dessa själv? Jag har letat och hittar bara beskrivningar på denna typ http://ceciliamoller.blogg.se/2012/april/paskpyssel-del-2.html, men söker den mer geometriska looken på dom om du förstår? :) Ha det bra! Kram Linnea

  3. Hanna skriver:

    1. Hur anordnar man klubb? 2. Hur gammalt är ditt barn? 3. Hur tycker du livet förändrades när du blev mamma? 4. Vilket rum är du mest nöjd med i lägenheten?

  4. Emma skriver:

    Vad är det bästa och sämsta med att bo i Kalmar?

  5. L. skriver:

    Jag undrar rätt och slätt; Vad har du för utbildning? Hur kom du in på det spåret?

  6. M skriver:

    Hur gammal är du?

  7. Vad är dina bästa tips för att få en stor blogg? :) ♥

    Och tjänar du pengar på bloggen? :’)

  8. evelina skriver:

    Du verkar så pysslig. Varifrån tar du inspiration och har du nåt bra tips på fina accessoarer som man kan göra själv?

  9. whitemaskgirl skriver:

    Såg att du hade en kattposter i pompominlägget. Vart fick du den ifrån?

  10. Maria skriver:

    Jeg lurer på om du har noen tips til fine print til å henge opp i ett gutte-barnerom? (han er 1 år).. Jeg likte kjempegodt katteprintet som du har i datteren din sitt rom, så gjerne noe lignende det! :)

    Tusen takk for en SUPER blogg!

  11. krupnikov skriver:

    Hej fina du!
    Hur kom det sig att du började blogga? Berätta!
    Sedan vill jag veta om bloggen gett dig något nytt som du inte hade förut…

  12. Tishie skriver:

    Om du var ett djur. vilket skulle du då vara? :)

  13. Hanne skriver:

    Okej. Då undrar jag hur du och din kille/man (? ni kanske är gifta?) träffades? Kan du berätta mer om honom, varför du tycker om just honom kanske? Jag är en hopplös romantiker… <3

    Och en annan fråga! Hur var du som tonåring? Snäll, dum, busig, trotsig? Har du bilder också? Älskar att se folks tonårs-look! PUSS och hurra för en underbar blogg!

  14. Lisa skriver:

    Då undrar jag när du ska komma till Sthlm egentligen? Jag och Ture längtar efter dig! <3

  15. Evelina skriver:

    Hej fina du! Vad har du för tips på bra loppisar i Paris? Ska dit den 16-21 maj!

  16. miryam skriver:

    för det första: grym blogg! för det andra: kan du ge några bra tips på hotell i paris? eller äh, ge oss en hel paris-guide vet jag!

  17. Karoine skriver:

    Jag och tjejerna åker till Paris på onsdag, vad får vi inte missa =)

    KRAM

  18. MrsG skriver:

    Härligt! Här kommer två frågor: 1) Vad är dina bästa inredningstips och 2) Beskriv din inredningsstil. Vårhälsningar från Finland! :)

  19. Marcela skriver:

    Hei Madeleine! Nå vil jeg bare vite én ting: hva er e-posten din? Jeg håper du har det bra!

Kommentera

