Lilla sovrummet

Det sägs att söndag är en vilodag men vi har redan hunnit med en loppisrunda med systrarna Isberg, ett inköp av en ny systemkamera (hurra!) och en timmes lek i sandlådan på lekplatsen. Men nu är jag sjukt trött och Tuva är i full fart med att kasta ut alla mina kläder ur byrån. Då passar jag på att visa er några bilder från vårt lilla sovrum. Mina favoritpinaler finns här, det vill säga Kurt Olsson-lampan, den lilla sekretären från antikaffären i Midsommarkransen. Även Emma-stolen är en favorit och självklart mina vintageklänningar som får smycka väggarna istället för tavlor. Allt är köpt på loppis eller är från diverse antikaffärer.
Translation: Here you can see some pictures from our bedroom. All my favourite-things is in this room; the lamp, the little bureau, my vintagedresses and the Emma-chair. Everything is vintage.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Lilla sovrummet

  1. Johanna skriver:

    Vilken fin sekretär!

  2. Marie skriver:

    Superflott sovrum!Den där lampan är helt fantastisk!

  3. Ida skriver:

    Kul med en ny kamera! Det förtjänade du verkligen efter din otursdag.

  4. Ida skriver:

    Kul med en ny kamera! Det förtjänar du verkligen efter all otur

  5. whitemaskgirl skriver:

    Kul med ny kamera. Det förtjänar du. Och klänningar på väggen är det bästa enligt mig

  6. Elinor skriver:

    Helt fantastiska bilder!

  7. Johanna skriver:

    hur fint som helst!

Kommentera

