Instagram

Nu när jag har varit kameralös så har jag tagit ännu mer kort med min mobil. Det har resulterat i att jag har skaffat mig Instagram. Det är mest bilder på gråtande barn och blommor. Om ni ändå tycker att det låter roligt så heter jag bonjourmadeleine där. Vi ses!
Translation: You can finally find me on Instagram! My name is bonjourmadeleine.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Instagram

  1. La Donna Jonna skriver:

    Hurra för instagram! Tycker gråtande barn och blommor gör sig hiskligt bra på bild!

  2. Emmely skriver:

    haha bilden med tuva och bullen

  3. krupnikov skriver:

    Underbart! Ha en härlig dag fina du :)

  4. Sara skriver:

    Haha gillar bullbilden

  5. MrsG skriver:

    Underbara bilder och underbar blogg! Man blir glad ända in i själen av alla pastelliga färger. Härligt! :)

  6. Sara Louise skriver:

    chokladtossig? titta gärna in i min chokladvärld! :)

  7. a cup of emilia skriver:

    Jag älskar instagram :) Fina bilder :) Du har en ny följare nu :) Kramar Emilia

  8. Hanna skriver:

    åh, härliga bilder och kul att få se lite ”vardag”. plus: åh, så fin barnvagn!

    • Madeleine skriver:

      ja det kan vara kul att se lite ”bakom kulisseran”.bilder. eller helt enkelt vardag, ja. och ja helt underbar dockvagn, det är hemma hos en vän!

  9. aliciasivert skriver:

    Haha, bullbilden och barnet som gråter i förgrund till vagnen!

  10. Ida skriver:

    vad fint! som flera skrivit är ju bullbilden helt fantastisk!

  11. Bin skriver:

    Fantastiskt snygg lampa, var kommer den ifrån?

  12. Jessica skriver:

    Åh, vilken fest att du är där nu också. Jag tror bestämt att jag följer direkt, för det här ser ju fint ut!
    Kramkram!

  13. Sandra skriver:

    Hej! Var har du fått tag på tidningshyllorna?

Kommentera

