Hej från Paris!

Klicka på bilden för källan.
Här kommer ett hej från Paris! Vi har haft en underbar långhelg i min favoritstad. Vi har hunnit med en inflyttningsfest hos min vän Zarah, tok-spöregn och frukost på balkongen. Crêpes, champagne vid Eiffel-tornet och stark café créme. Vintage-handling i Marais, sett folk bli glada och ledsna efter valet och gått på en mäkta stor loppismarknad. Snart ska ni få se bilder från min franska helg!
Translation: Hello from Paris! Bits and pieces of my weekend in France is coming soon.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Hej från Paris!

  1. karoline skriver:

    Härligt =) Jag har precis kommit hem från Paris som har varit mitt drömresmål så länge jag kan minnas och nu ÄNTLIGEN har jag fått åka dit med mina bästa vänner, lyckan är total =)

    Finns lite bilder i bloggen om du vill se….

    KRAM Karoline

  2. Oj, vad jag vill åka till Paris ♥

  3. Lycke skriver:

    ÅÅåh lyckost!!! jag vill så gärna dit en vacker dag. njut tiden!!!

    kramar i våren, Lycke

  4. krupnikov skriver:

    Längtar efter ett Parisinlägg :)

  5. Sofia skriver:

    Åhmen fina du, vad glad jag blir! Och vet du vad? Jag är kär i din blogg också.

  6. La Donna Jonna skriver:

    Underbart med Paris-weekend! Njut!

Kommentera

