Franska fläktar

Innan jag visar Paris-bilderna så kommer det först ett onsdagstips. Supertrevliga Sofia Ekholm från Kalmarposten hälsade på hos mig för någon vecka sedan för att göra ett Hemma hos-reportage. Jag berättar om min inredningsstil och ger lite tips och visar foton från bloggen. Trevlig läsning!

Translation: There is an article about me and my home in the swedish magazine Kalmarposten. I took all of these pictures.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Franska fläktar

  1. Emelie skriver:

    Ditt hem är så otroligt fint!

  2. A-C skriver:

    Älskar älskar älskar den trearmade retrolampan. Men.. vart får man tag på den? Om den är seconhand, vad ska jag fråga efter, typ vilken stil eller heter sådana lampor något speciellt?

    • Madeleine skriver:

      jag älskar också den där lampan! jag brukar kallade för kurt olsson-lampa. eftersom att han hade den i sitt program! eller sök bara på golvlampa med tre skärmar. jag skulle gissa att du hittar en sån lampa på tradera eller blocket eller i en bra second hand affär och om du har tur så är den billig. annars brukar de vilja ha runt 2000 kr för en likadan. har sett att det finns nya i vissa lampaffärer. lycka till!

  3. Emmy skriver:

    Vad roligt!

  4. Sofia EKholm skriver:

    Tack för komplimangen! :-) Hörde att min svägerska och du jobbar på samma ställe! Världen (Kalmar) är allt bra litet! Kram

    • Madeleine skriver:

      tack själv för en fin artikel! haha ja det stämmer. karin berättade det till mig och då kändes det som egentligen har man en anknytning till alla, på något sätt! hoppas att det går bra med torpet :) kram

Kommentera

