En smygtitt

Att redigera 500 bilder tog längre tid än jag hade tänkt mig. Tidsoptimist som jag är. Därför får ni en liten smygtitt på vad som komma skall. Imorgon ska fotografierna vara färdigredigerade och då ska ni få en överdos av allt som har med macarons, Eifelltorn och vintagebutiker att göra! Jag önskar en underbar fredag och vi hörs igen imorgon. Bisous!
Translation: A sneakpeak from Paris!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till En smygtitt

  1. Karoline skriver:

    Längtar redan tillbaka….

  2. krupnikov skriver:

    Underbart! Väntar med spänning :)

  3. felicia skriver:

    Ser jag fram emot! :)

  4. josefinlundvall skriver:

    Ser helt underbart ut. Måste också åka till Paris någongång. Sen måste jag bara fråga: Var kommer din fina blus/klänning ifrån? Den svarta med vit krage :)

  5. felicia skriver:

    Fina Madeleine! Det var ganska superenkelt att göra en animerad gif faktiskt. Elsa gjorde en bra guide för ett tag sen här: http://elsa.elle.se/tutorial-hur-man-gor-en-animerad-gif-film/
    och här: http://elsa.elle.se/fjadrar-och-sista-steget-i-guiden/. Bara ett ställe som förbryllade mig, precis vid steg åtta tror jag där man ska importera i ps igen. Men jag löste det, hör av dig om du stöter på samma krångel! Kram

Kommentera

