Min nya bikini

Innan jag fortsätter med semesterbilderna från Frankrike så måste jag bara visa er min nya bikini. Jag är svag för randigt, trosor med hög midja och halternecks-bh:ar och denna bikinin har verkligen allt! Perfekt för lata dagar vid stranden tillsammans med en stor stråhatt och runda solglasögon. Märket är Ted Baker och är köpt på Asos.
Transaltion: This is my new bikini from Ted Baker!
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Min nya bikini

  1. Linnéa skriver:

    den ser hur fin ut som helst! randigt är ju det bästa!

  2. hejaida skriver:

    Vilken fin en!

  3. kitkatten skriver:

    Fin bikini, fin bakgrund!

  4. Hanna skriver:

    så himla tjusig. tror att du kommer att vara finast på stranden i sommar. själv ska jag ta och gräva fram min högmidjade blåvitrandiga :)

  5. Marcela skriver:

    det er så fin!

  6. Trés belle mon amie!

  7. Emelie skriver:

    Så väldigt fin! Jag har en liknande i helsvart plus en halterneck-bh med paisley mönster-det är så sjukt fint!

  8. ritamedkrita skriver:

    Vilken snygg! Älskar hög midja på bikini.

  9. kingemarson skriver:

    Så snygg! =O Imorgon ska jag banne mig på bikinijakt;)

  10. Jessica skriver:

    Gudars, den är ju helt fantastisk!

  11. whitemaskgirl skriver:

    Så himla fin. Randigt är ett bra mönster det!

  12. La Donna Jonna skriver:

    Helt underbar!!

  13. La Donna Jonna skriver:

    Helt underbar!! Perfekt bikini till mycket sommarhäng på stranden.

Kommentera

