Korallrev och kokosdrinkar

Nu är jag på väg till Stockholm! Det är nämligen dags för min klubb Le Plus! på Debaser. Vi ska dricka kokosdrinkar och få sommarkänsla i kroppen. Korallreven och Summer Heart spelar live och Magnus från Festivalrykten och Kristofer Andersson gästspelar skivor i dj-båsen. Det vore fantastiskt kul om ni ville komma! Gratis innan 22, 120 kr efter. HÄR hittar ni eventet. Och jag rekommenderar att lyssna på Korallreven – The Truest Faith, så himla bra låt. Vi ses på Debaser Medis!
Ps. Hojta till om ni vill stå i ”gå före kön”-listan! Jag har fem platser kvar. Maila petersson.madde@hotmail.com. Först till kvarn!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Korallrev och kokosdrinkar

  1. Det låter kul! Hoppas du får en härlig helg!

  2. L. skriver:

    Nästa gång jag tar mig till Stockholm så hoppas jag att jag lyckas pricka in er klubb! Ha det så skoj!

  3. krupnikov skriver:

    Hoppas du får en superrolig kväll! :)

  4. Ling skriver:

    Jag undrar om man skulle kunna få veta om du har spotify och i så fall vad du har för namn där? Vore roligt att se vad du lyssnar på! :) /Ling

Kommentera

