Macaronglådan

Ni vet att jag är tokig i macarons va? Ja det vet ni. Det kan inte ha undgått någon. Just därför köpte jag hem en låda med små marängburgare från denna fina butiken bara för att fira att sommaren är snart här. Hallon och citron är mina favoritsmaker men lakrits är också en bubblare. Så försöker jag att vara duktig och bara äta en om dagen, till kaffet. Skoja.
Translation: I love macarons! That’s why I ordered a whole box with this small burgers.
Det här inlägget postades i Bakverk och sött. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Macaronglådan

  1. Sarah skriver:

    Det är ju så sjukt gott. Jag skojar inte när jag säger att jag skulle kunna äta upp en sådan låda i ett enda naffs! :)

  2. Ja visst var de fina saker :) Älskar norrbotten <3
    Och vilken fin paris-resa ni verkar haft :) det är nånting med den där staden alltså!

  3. krupnikov skriver:

    Ser smaskens ut! Ha en härlig fredag!

  4. Camilla skriver:

    Ojoj, tack för tipset! Jag har bara ätit två macarons i hela mitt liv (skojar inte!) men det lär det ju bli ändring på nu. Farligt farligt, men härligt härligt.

  5. sofia skriver:

    så gotttt!!! måste försöka lära mig baka macarons alltså, man ruinerar sig själv med de galna priserna! och ja, knarrholmen var festivalen för helgen :)

Kommentera

