Barnkammaren

        Klicka på bilderna för källorna.
Det är fantastiskt när man verkligen lyckas få in färg i barnkammaren. Sedan tycker jag att det är fint med oproportionerliga ting. Som ett förstorat äpple i ett hörn, en superliten virkad chokladboll vid Brio-spisen eller ett hus mitt i rummet som egentligen är en garderob. Åh vad jag suktar efter den där garderoben från Kast van een Huis. Synd att den är så fasligt dyr! Kanske ett projekt att göra själv i sommar?
Translation: Some inspiration for the kids room with colours and disproportionate things. And I love the closet fom Kast van een Huis. Maybe a DIY-project for the summer?
Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Barnkammaren

  1. Vicky skriver:

    vita trägolv är så himla mysigt. och älskar din fina banner!

  2. krupnikov skriver:

    Söta rum! Hade jag varit barn hade jag älskat att få ha ett sådant.

  3. Nina skriver:

    Oj, så mycket fint! Vi ska snart börja inreda barnrum här och jag blir alldeles snurrig av alla valmöjligheter. Knasigt egentligen att jag är den som går igång mest på hans rum. Han själv bryr sig inte en bråkdel, haha. Men för mig är det lite som att få återta en bit barndom…

  4. whitemaskgirl skriver:

    Vad vackert. Själv bor jag så trångt så vi kan inte ha ett eget barnrum, men ett eget hörna kommer den lilla att få senare.

  5. Hanna skriver:

    De fem små tjocka fåglarna som sitter på det vita skåpet har jag gjort! Så du vet:)

  6. Sarah skriver:

    Den där garderoben var ju ungefär det finaste jag sett! Vill ha en sån jag med. Fast jag inte har barn.

Kommentera

