Finpost

Lyckan när det kommer finpost bland fulposten en vanlig måndag! Det var bästa Lisa som hade skickat ett brev, en present och en puss.
I silkespappret låg en söt Svea-burk som hon hade hittat på en loppis med Eiffelltornet på ♥
Jag ska ha små karameller i burken, bevara den i min jackficka och krama om den hårt i handen varje gång jag blir Paris-saknig. Tack finaste Lisa!
Translation: I got this nice tin from my friend Lisa! I will have have it in my jacket pocket and hold it in my hand everytime I miss Paris.
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Finpost

  1. krupnikov skriver:

    Vilken fin present! Jag förstår att du blev glad.
    Ha en härlig dag!

  2. evelina skriver:

    Åh vilken snäll vän du har som tänker på dig =)

  3. maja. skriver:

    jäklar vilken söt!

  4. whitemaskgirl skriver:

    Vad söt ask. Snällt att du fick den. :)

  5. Lisa skriver:

    Men gulledu! Blev så inspirerad av ditt inlägg att jag gjorde ett eget. Glad att du blev glad! <3 <3 <3 Puss!

    P.S En vacker dag tycker jag vi tar vår killar och ungar och åker till Paris tillsammans! Skulle vara nåt va?

  6. Sara skriver:

    Det där måste vara den finaste lilla ask jag har sett i hela mitt liv.

Kommentera

