Lekstugan

I helgen hälsade vi på hos min vän Josefine. Hennes föräldrar har ett hus på Öland och det var helt otroligt fint! Josefines lillasyster hade också ett hus, en lekstuga av finaste sort! Väggarna var rosa och huset var fullt av miniatyrsaker och plastmat. En dröm för alla barn och för mig! Jag fick så mycket inspiration så jag tog några bilder.
Ett litet skrivbord, fina stolar, massa fina saker och en katt.
Agnes pizzeria med matsedel, kassaaparat, Välkommen-skylt och telefon.
Små söta bakelser.
Minivinglas.
Nu blev jag otroligt peppad att inreda en lekstuga. Drömjobbet!
Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Lekstugan

  1. Agnes b skriver:

    Åh gud! Vad fint!

  2. La Donna Jonna skriver:

    Vilken dröm! Hade älskat ha en sån lekstuga när jag var liten…eller jag hade iofs inte tackat nej till en nu heller!!

  3. La Donna Jonna skriver:

    Vilken dröm!! Jag hade älskat att ha en sån lekstuga när jag var liten…fast jag skulle iofs inte tacka nej till en nu heller!

  4. Hm…så där vill jag att det ska se ut hemma i mitt ”vuxna” kök…är det fel på mig då? Man blir alldeles lycklig när man ser de här bilderna! Tack!

  5. lepiratelife skriver:

    This is so so so cute! Oh my goodness!

  6. Karoliiina skriver:

    So cute! For a second i thought that the cat in the picture was a kangaroo! :D

  7. betterpink skriver:

    Oh denna skulle man aldrig aldrig bli för gammal för. Sweet!

  8. M. skriver:

    Åh jösses vad fint. Jag tycker om att det inte är så städat och uppordnat utan att allt får vara lite huller om buller.

  9. Marlou skriver:

    å, for et fantastisk lite hus!

  10. Agnes skriver:

    Hej det är jag som är Josefins lillasyster Agnes.Tack för att du tog de här bilderna på min lekstuga.fast det var ostädat ;)

Kommentera

