Drömköket

Josefines föräldrar hade inte bara världens finaste lekstuga, de hade ett drömkök också! Med tillhörande Smeg-kylskåp, öppna hyllor över diskbänken och porslin i pastellfärger.
Jag längtar tills vi flyttar till ett hus så vi kan renovera köket precis så som vi vill ha det. Och fylla det med Mumin-koppar såklart.
Och tapetsera väggarna med rostapeter och fina väggklockor. Jag längtar!

Translation: My friend’s parents have a lovely kitchen. I want to buy a house now and start renovating!
Det här inlägget postades i Hemma hos, Inspiration. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Drömköket

  1. Johanna skriver:

    OMG!!! Ge mig!!!

  2. Sarah skriver:

    Det där var verkligen ett drömkök! Åååhhh… Blir väldigt avundsjuk helt plötsligt.

  3. Josefin skriver:

    Men å Madde vilka fina bilder! Mamma
    Har också kikat :) hon blir glad av att du bloggar om det :) kram!

  4. Sarah skriver:

    Drömkök var ordet, ja :) Så otroligt fint!

  5. Som alltid lika härligt här. Och Paris! Så himlens fint. Gissa vem som ska vara där i två veckor i sommar ;) Hurra!
    Såg min bild nedan i barnrumsinlägget, och det kan ju inte du veta, men har du lust att länka om http://mokkasin.blogspot.se/2011/04/sandberg-1.html Tacktack! Och fin helg!

  6. whitemaskgirl skriver:

    Vilka otroligt fina bilder. Jag gillar SMEG-skåpet väldigt mycket. :)

  7. Linnéa skriver:

    vilket kök! och det där kylskåpet alltså! underbart!

  8. Nana skriver:

    This kitchen is so cute! From the first picture I actually thought it was a doll house! :))

  9. Caja skriver:

    Jag vill ha!

  10. krupnikov skriver:

    Fantastiskt fint kök! Där skulle jag kunna bo :)

  11. Ida skriver:

    Ser fantastisk ut!

  12. Emmy skriver:

    Gulligt! Ungefär så vill jag också ha det i mitt stugkök. Just nu är det mest en brun 80-talsmardröm. Typ.

  13. Jeanette skriver:

    Wow jag gillar inte ens att laga mat men det där köket får mig att vilja börja.

  14. Jessica skriver:

    JAG DÖR vad fint! Vill haaaa!

  15. älskade muminkopparna! Har 5 hemma men vill ha så många fler.

  16. daisyviolas skriver:

    Herre min skapare!!! Vilket fantastiskt kök…!

Kommentera

