Försommar

                Nu ska ni få se hur min försommar såg ut genom Instagram. Jag köpte liljekonvaljer på marknaden en varm dag. Min favoritblomma.
              Här kan ni se vårt vardagsrum som ser ut som en cirkus. På nationaldagen fikade vi kaffe och syltkaka i Slottsparken.
               En annan favoritblomma är pion. De ser ut som bomullstussar när de slår ut! Vi köpte en bukett till oss och en bukett när Jonas lillebror tog studenten.
             En dag gav jag bort biljetter till Vintagemässan i Malmö. Och en dag satt vi vid Slottet och förfestade innan Popidyll. Bästa förfestutsikten.
              Här ser ni mitt sminkbord som är den finaste möbeln jag vet om. Sedan blev jag sjuk i några dagar och då tittade jag mest på taklampan i sovrummet. Har hört att det ska vara bra om man vill bli frisk snabbt! Om ni vill se fler bilder så heter jag bonjourmadeleine på Instagram.
Translation: Pictures from Instagram. My name is bonjourmadeleine.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Försommar

  1. Dr Grane skriver:

    Härliga bilder! Jag tycker precis som du väldigt mycket om pioner. De är sensuella på något vis.

    Tråkigt att behöva ligga sjuk när det är sommar och sol (eller regn), oavsett vad är det alltid tråkigt att bli sjuk. Vill du bli frisk ännu fortare har jag ett tips. Parkera sängen vid ett fönster så att du ser ljuset och gärna också ett träd eller annan natur. Om vi ska gå in på det vetenskapliga så blir patienter på sjukhus friska fortare och behöver mindre mängd värktabletter om de ligger vid ett fönster och ser natur jämfört med de som inte ser ut alls. :)

  2. Ina skriver:

    sjukt fina bilder! måste följa dig på instagram.

  3. betterpink skriver:

    Men shit pomes, snygg taklampa! Vart kommer den ifrån?

  4. krupnikov skriver:

    Underbara bilder som jag blir glad av att titta på :)

Kommentera

