Kondisbitar till trädgården

Idag öppnar Café Agnes i Gillberga! Jag hade som uppdrag att göra en affisch till trädgårdscaféet och fick helt fria händer. Eftersom jag älskar allt som har med kondis och fik att göra så fick det bli tårtpapper med kondisbitar som dammsugare, chokladbollar, syltkakor, kanelbullar och finska pinnar. Gillberga är en liten by på Öland som ligger mellan Borgholm och Löttorp och är verkligen värd ett besök, det är hur mysigt som helst! Bra sommarutflykt om man ska till Öland.
Translation: I made this poster for a café in Gillberga, Öland. They open today and I can recommend a visit, it´s perfect for the summer trip!
Det här inlägget postades i Bakverk och sött, Pyssel och dekorationer. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Kondisbitar till trädgården

  1. Emelie skriver:

    Åh men det vart ju superfint! Duktig du är :)

  2. Jag håller med föregående kommenterare, så fint och så duktig du är!!

  3. krupnikov skriver:

    Tjusig! Jag blir sugen på kakor när jag ser din fina affisch :)

  4. betterpink skriver:

    Nemen åh vad snyggt! Den där skulle man vilja ha hemma i köket! Risken finns dock att folk tror att man alltid har bullar eller kakor hemma…!

    Tack med för tipset. Vi har hyrt stuga neråt till i sommar och tänkt ta en tur till öland. Blir nog ett besök där då!

  5. betterpink skriver:

    Nemen åh vad snyggt! Skulle vilja ha den hemma i köket. Dock blir väl risken stor att folk tror att man alltid har bullar och kakor hemma…!

    Tack med för tipset. Vi ska ta oss en tripp till öland i sommar. Får kolla in där då!

  6. La Donna Jonna skriver:

    Vilken fin affisch du gjort!!! Helt underbart! Duktiga du.

  7. Helly skriver:

    Riktigt tjusig! Får nog besöka Öland i sommar =)
    Hur är det nu, jobbar du mycket frilans med sådana här grafiska jobb? Hur funkar det?

  8. Helly skriver:

    Emmabodafestivalen – sicket hedersuppdrag!
    Men du frilansar inte enbart som grafiker väl? Även inredare om jag inte minns fel. Måste vara kul att kunna splitta mellan så roliga arbeten!

  9. Agnes b skriver:

    Åh vad du är duktig! Superfin!

  10. Johanna skriver:

    Men åååh nu vill jag åka till Frankrike på studs, mycket inspirerande! Jag säljer Petit Bateau kvinna och till barn i min webshop/butik. Kolla in :)

Kommentera

