Brevpapper och blåklockor

        Nu ska få se lite loppisfynd! När jag gick på lunchloppis en dag hittade jag så sjukt fint brevpapper och kuvert med godis på som kändes ganska franskt, och det gillar vi ju! Brevpappret hade tydligen producerats i Nybro, lokalt och bra. Dags att skriva brev till sina nära och kära!
      En söndag åkte vi på en loppisrunda i Emmaboda och då hittade jag en liten blå pinnstol till barnrummet, röda plastsandaler till min dotter och fina påslakan till sovrummet. Allt för 170 kronor! Loppis är allt bra.
Och ett fantastiskt tyg med blåklockor som ska användas till mitt hemliga sommarprojekt. Snart ska ni få se!
Translation: Here is some of my flea market finds!
Det här inlägget postades i Loppis. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Brevpapper och blåklockor

  1. rebecca skriver:

    så himla fint.

  2. La Donna Jonna skriver:

    Vilka fina fynd ni gjort! Dettafår mig att längta efter ledighet med otaliga loppisbesök! Snart, snart är det dags.

  3. Karoliiiiiiina skriver:

    i love that blue chair!!

  4. Linnéa skriver:

    vilka fina fynd du gjort! älskar brevpappret!

  5. Jeanette skriver:

    Det här med att få handskrivna brev är så sjukt underskattat!

  6. M. skriver:

    Massor med fina grejer. Jag är väldigt avundsjuk på brevpappret.

Kommentera

