Sommarbloppis

Nu har jag rensat i min garderob och oj vad mycket jag har samlat på mig under mina dagar. Egentligen skulle jag vilja behålla det mesta men det får helt enkelt inte plats. Så därför har jag startat en sommarbloppis! Här kommer jag att lägga upp plagg och prylar under resten av juli och hela augusti. Det finns bara ett exemplar av varje, så därför är det först till kvarn! Priserna är inklusive frakt. Så gå in och titta om du hittar något som du tycker om. Det finns sjömanskläder, vintageklänningar och 50-talsbyxor.
Translation: Welcome to my summer flea market online!
Det här inlägget postades i Klänningar, VINTAGE. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Sommarbloppis

  1. Emma skriver:

    Sjömanskoftan har kommit fram och jag lovar att vårda den ömt! Och den finns kvar i Kalmar, så har du tur kanske du träffar på den på stan också :)

Kommentera

