Emmabodafestivalen

Idag åker jag till Emmabodafestivalen! Jag är sjukt peppad på den nybyggda scenen som heter kojan. En scen som är uppe i träden, med en snurrande vev och är helt målad i uv-färg och där kommer några av artisterna att ha sina spelningar.
Som några av er kanske vet, så jobbar jag ju även med grafisk formgivning och jag fick äran att även detta året göra Emmabodafestivalens affisch, armband, spelschema med mera. Illustrationen av gubbarna är gjord av Miryam Lumpini. Så nu vet ni det. Vi hörs igen när jag är tillbaka från de småländska ängarna!
Translation: Im going to the swedish festival Emmabodafestivalen today! Maybe some of you already knew that I work with graphic design, so I made Emmabodafestivalens poster this year. Miryam Lumpini is the illustrator.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Emmabodafestivalen

  1. whitemaskgirl skriver:

    Ha det så kul där! Kojan låter spännande.

  2. Så fint , så fint! Tänker på dig i kväll. Hoppas du har det riktigt roligt!

  3. Härligt! Ha det så kul :)
    PS! Har bytt namn på min blogg från krupnikov till Tant Emmas bravader för att bejaka den lilla tanten inom mig!

  4. lista de email skriver:

    yes! you did an awesome job! the blog looks great. and a belated congratulations! lista de email lista de email lista de email lista de email lista de email

Kommentera

