Hej från Stockholm!

Jag är i Stockholm över helgen! Min kära vän Fiona ska nämligen gifta sig i september och därför smygfirar vi henne med en liten möhippa. Det blir spa (har blivit helt tokig i spa) och god mat med några av mina bästa vänner. För övrigt så toklängtar jag till bröllopet som kommer att vara på en båt och temat är 50-tal och vintage. Herregud, det kommer bli så bra! Och på söndag ska jag vara med om en fantastisk och topphemlig sak. Men jag kan berätta att det har med en fotografering och en bok att göra. Jippi! Lovar att ni ska få se bilder från allt efter helgen!
Translation: I’m going to Stockholm this weekend! My friend Fiona is getting married in september and now it’s time for a bridal shower. And I am also going to do a top secret thing on sunday, but I can tell it has something to do with a book. Happy weekend!
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Hej från Stockholm!

  1. Åh, det hade varit roligt att fotografera. Låter som ett magiskt bröllop.
    Kram och hoppas möhippan blir fin.

  2. Fantastiskt spännande! Ser fram mot att höra mer :)

Kommentera

