Det hemliga vintageprojektet

I helgen var jag alltså i Stockholm för att bland annat vara med om en fotografering till en vintagebok.
   Det är Lollo, Emma och Linda som är initiativtagarna och grundarna bakom boken. De undrade om jag vill vara med i boken och självklart ville jag det!
Så då sågs vi en söndag och tillbringade dagen i en fantastisk lada långt ute på landet. Och de hade gjort det fint så fint.
Fröken Felicia hade även kommit dagen till ära för att vara modell med mig! Vi blev fina i håret och fick ha på oss vackra och färgglada klänningar.
Och vi var glada som små lärkor!
Emma gör sig fin inför fotograferingen. Det är något magiskt över sminkstunder.
Så nu fick ni se en liten sneakpeak på vad komma skall! Jag är helt säker på att det kommer bli en fantastisk bok som lämnar ingen besviken. Lovar att berätta mer om vad den handlar om när den kommer till butiken! Om ni vill se fler bilder från fotograferingen så söker ni på #secretvintageproject på Instagram. Jag har lagt upp lite bilder där också!
Det här inlägget postades i Böcker och tidningar, VINTAGE. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Det hemliga vintageprojektet

  1. Oh så roligt och så himla fina ni blev :)
    Kram!

  2. Dr Grane skriver:

    Ser ut som om ni haft en bra, stimulerande och kul dag! Ska bli jättespännande att få följa och få se vad slutprodukten blir!

  3. La Donna Jonna skriver:

    Så spännande! Ser fram emot att se det färdiga resultatet!!

  4. Jeanette skriver:

    Ja och dom blir extra magisk när man håller till i sån vacker omgivning. Det känns inte lika magiskt 06.30 i min toalett med ljusrör:)

  5. Ping: Vintageparty! |

Kommentera

