Den fina namnskylten

För ett litet tag sedan fick jag fick jag ett fantastiskt fint brev på posten. Det var från söta Astrid Maya som hade gjort en namnskylt till vår lilla familj! Med rosor, prinsesstårta och bersåporslin lyckades hon verkligen med konststycket att få den att kännas som oss och vårt hem. Så himla rar, tack!
Om du också vill ha en personlig namnskylt på din dörr (klart man vill det!) så tycker jag att du ska höra av dig till Astrid för mer information och för att beställa. Hennes mailadress är astridmaya@gmail.com.
Det här inlägget postades i Fina saker, Husmor ger tips, Pyssel och dekorationer. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Den fina namnskylten

  1. Emelie skriver:

    Sjukt fin skylt! Jag byter ju hem så ofta att jag aldrig adressändrar men när jag har ett hem i mer än 6 månader (vilket jag hoppas händer väldigt snart) ska jag banne mig ha en minst lika fin skylt.

  2. Marcela skriver:

    det var så utrolig fint!

  3. Anna | bAGus skriver:

    Så gullig den är!

  4. Troijan Helena skriver:

    I <3 Your Blog

Kommentera

