Jag är med i Kolla!

Just nu är jag med i tävlingen Kolla på affischen! och mitt bidrag är Fia med klubb som jag gjorde till popklubben Popidyll i våras. Eftersom klubben har alltid livekonserter så ville jag visa det genom att göra affischen till ett spel, alltså Fia med knuff. Meningen är att man ska kunna ta med sig affischen hem efter spelningen för att fortsätta spelet hemma på efterfesten!
Nu vore jag så tacksam om ni ville rösta på mitt bidrag i Kolla!-tävlingen. För att lägga er röst på Fia med klubb så går ni in på denna länken, skriver in er mailadress och sedan klickar på länken som skickas till din mail. Klart! Jag vore så glad om ni ville göra det för mig. Om jag vinner så blir det fika. Tack och puss!
Det här inlägget postades i Husmor ger tips. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Jag är med i Kolla!

  1. sofia skriver:

    röstat! ser fram emot fika :)

  2. Josephine skriver:

    Åh fina Popidyll <3

  3. Anna | bAGus skriver:

    Nu har jag röstat!

    • Teres skriver:

      Jag verkar inte kunna kommentera på din blogg förutom här i ”svar”s-fältet. Men så sjukt kung du är, två av mina vänners band med å allt. jag vill ha denna affisch!

      • Madeleine skriver:

        nämen åh så roligt! vilka är dina kompisar? kan det vara simian ghost och caotico? har för mig att de kommer från umeå. om du vill så kan jag skicka en affisch till dig!

    • Madeleine skriver:

      tack snälla anna!

      • Teres skriver:

        råkade nog svara i min egen blogg. men JA, jag vill rågärna ha en!

        Teres Mohlin
        Dragongatan 6B
        90322 Umeå

        tack och kram

  4. Lebanezza skriver:

    Gilla min sida på Facebook så blir de lättare att följa min blogg:)

    http://www.facebook.com/pages/Lebanezza/103148899777281

  5. Lovis skriver:

    jag satte upp mina affischer igår, så himla fint med fia med klubb på väggen :)

  6. felicia skriver:

    Alltså, jag älskar dina grejer! Hejar och hurrar på dig här på motsatta kusten. Hoppas det går bra på nya jobbet, men det tvivlar jag inte på! Kram

Kommentera

