Madickenrummet

Samtliga bilder är från Family Living.
Det bästa jag vet är ju barnrum. Och ett av de finaste barnrummet jag har sett är det som vi fick se i favorittidningen Family Living i våras. Då fick vi följa med hem till en familjs lägenhet i Stockholm, de visade upp sitt vackra Madickenrum där deras tre barn samsas. Jag blev helt tagen av den sobra färgen på väggarna (som är exakt samma färg som i en känd modeaffär i Italien), de underbara sängarna som står på rad, den klassiska enkelheten, loppisfynden som klädskåpet och den ståtliga kakelugnen. Allt är i symbios och allt är verkligen perfekt!
Det här inlägget postades i Barnrum. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Madickenrummet

  1. Rebecca skriver:

    VIlket fantastiskt rum!

  2. vintageprylar skriver:

    Haha, världen är allt bra liten! Det där är mina gullungar till syskonbarn, alltså min bror och hans frus lägenhet. Jag var med och valde den fina väggfärgen :)

    Kram Lollo

  3. vintageprylar skriver:

    Haha, världen är allt bra liten. De där gullungarna är mina brorsbarn och lägenheten förstås min brors och hans frus. Jag var med och valde ut den galet fina väggfärgen :)

    Hörs, kram!
    /Lollo

  4. Hanna skriver:

    Oj, ser ju ut att vara något utav dom finaste barnrummen jag sett!

  5. Sandra skriver:

    Hej!
    Vad heter denna underbart fina färg? Hur får jag tag på den?
    Skulle bli otroligt tacksam för svar!

Kommentera

