10 favoriter

1. Ägget i minitayr från 1:6 Design.  2. Jeeves hattlampa från Innermost. 3. Liv lampa från KLONG. 4. Hylla i rosa och valnöt från String. 5.The Dorm vägghylla från Ferm Living. 6. Mumin på äventyr – kanna från Arabia. 7.  Dotty tapet gul från Ferm Living. 8. Pion ljusslinga från Watt & Veke. 9. Squares filt från Ferm Living. 10. Gunnel matta från Brita Sweden.
Jag fick uppdraget att välja ut 10 favoriter ur sortimentet där jag jobbar, designonline.se. Det var ganska svårt att bara välja 10 saker eftersom det finns så mycket man tycker om men jag lyckades till slut hitta min absoluta favoriter, det bästa av det bästa! Överst kan du se alla mina rekommendationer, allt från lampor till tapeter! Finns det något som du gillar?
Det här inlägget postades i Fina saker, Husmor ger tips, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 10 favoriter

  1. sofia skriver:

    så mycket fint! speciellt filten och vägghyllan!

  2. susanna skriver:

    den där hattlampan är antagligen det bästa jag har sett!

Kommentera

