Inomhusleken

Tisdag. Vi tar på oss tjocktröjan och inneleken börjar nu! Jag gillar ändå hösten med allt vad det innebär; varm choklad framför brasan, långfrukost på helgerna, löv som ligger på asfalten och sjukt mycket fikor på diverse caféer. Och hetsen att man måste vara ute när det är fint väder och göra saker hela tiden försvinner. Man bara är, och det är så jag gillar det. Dags att börja pyssla!
Det här inlägget postades i Barnrum. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Inomhusleken

  1. Rebecca skriver:

    Jag vill också börja pyssla och dona i höst, tycker om att vara inne och mysa!

  2. kajsa skriver:

    Mini Rodinitröjan! Kanske hur fina kläder som helst. Önskar att allt för barn fanns för vuxen också. Dom hade exempelvis i våras tights och tröja i ljust mintgrön med världskartan på. Alldeles makalöst i mitt tycke. Och en panda med hatt är ju inte fy skam det heller!

  3. Lisa skriver:

    Alltså, den där Mini Rodini-tröjan är typ det finaste jag vet! Gullungen! <3

Kommentera

