En intervju och en hemlighet

Jag har blivit intervjuad av supertrevliga Julia på Chasing Vintage. Hon har ställt några frågor om vintage, mina fynd och andra roliga saker. Så om ni vill veta hur jag fyndade sminkbordet, hur det kommer sig att jag blev intresserad av vintage och vilka mina stilikoner är så tycker jag att du ska gå in och läsa intervjun.
Och i morgon kommer det att hända grejer på bloggen, då ska ni hålla utkik här för då släpper jag en hemlighet som har varit på gång under ett tag! Men i morgon kommer den att bli till verklighet och jag är så peppad. Vi ses!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En intervju och en hemlighet

  1. Härligt att se sig själv här! Tack återigen för intervjun!

  2. Spännande med hemligheter och kul med intervjun! Kram!

Kommentera

