Bonjour Vintage + Family Living = sant!

Nu ska ni få veta hemligheten som inte är så hemlig längre för idag blev den officiell! Jag är från och med nu inspirationsredaktör på Family Livings hemsida. Varje fredag kommer jag att visa inspirationsinlägg med tips och idéer till barnrummet och barnkalaset. Family Livings webbredaktör Cecilia Öhrn har ställt några frågor om barnrum och inredning, svaren kan ni läsa här!
I mitt första inspirationsinlägg har jag gjort en hederlig DIY då jag visar hur ni gör fina pompoms som man kan ha till kalaset, festen eller till vardags! Det enda du behöver är silkespapper, sax och tråd. Så superenkelt och ett perfekt helgpyssel! Klicka på bilden så kommer du dit.
Och nu ses vi på Family Living varje fredag, visst? Trevlig helg!
Det här inlägget postades i Barnrum. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Bonjour Vintage + Family Living = sant!

  1. Rebecca skriver:

    Men åh vad kul! Grattis!

  2. Emelie skriver:

    Vad kul!
    Grattis Madeleine!
    :)

  3. ida skriver:

    Passar dig perfekt ju! Grattis!

  4. Agnes b skriver:

    Åh men grattis bästa du! Vilken grej!

  5. sofia skriver:

    men åh vilken grej! grattis grattis grattis madeleine!

  6. Danne skriver:

    Stort grattis! Ha en trevlig helg du med :)

  7. felicia skriver:

    Ooooh! Tusen grattis! Jag kan inte tänka mig en bättre person för jobbet. Massor med kramar! /Felicia

  8. Underbart! Grattis! :)

  9. Sarah Andersson skriver:

    Det här är så grymt, stort, stort grattis vännen!!

  10. Linnéa skriver:

    låter ju fantastiskt roligt! grattis till det!

  11. Så roligt för dig! (och oss som får läsa ;)

  12. helly skriver:

    Men vad kul! Grattisgrattis!!

  13. Grattis igen kära du! Min stora inspirationskälla! (och många flers förstås). Kram till dig.

  14. Men åh va kul! grattis! tips om du vill få helt runda. flera lager. men bara om man vill så klart :) peppelipepp!

  15. Nina skriver:

    Nämen, vad skoj! Det måste ju bli en toppenkombo. En favoritbloggare på en av favoritmagasinen=)

Kommentera

