Fredagsinspiration

Denna fredagen har jag gjort ett syltburkskalas med randiga papperssugrör för Family Living! Att servera saften i syltburkar tillsammans med randiga papperssugrör är ett roligt och dekorativt sätt att fånga barnens uppmärksamhet på barnkalaset! Börja samla burkar redan nu för att ha ett gäng när det är dags för kalas. Kolla in mitt blogginlägg här. Bon weekend!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fredagsinspiration

  1. Tack för delningen! Vilken härlig inspiration!

  2. Jessica skriver:

    Åh, så himla kalasmagisktfint!

  3. Alex skriver:

    Det har kommer antagligen lata som en jatteknapp fraga, men jag kommer ihag nar jag var liten och vi (= jag, storebror, kompisar etc) fick saft och det var JATTEVIKTIGT att alla fick exakt lika mycket, pa milimetern (vi vaxte som tur var ifran det sa smaningom). Alskar idén med glasburkarna, men vad sager barnen om de far burkar i olika storlekar?! Ar dagens barn lite mer avslappnade nar det kommer till sana saker? Halsningar fran en som uppenbarligen inte har barn an, men garna vill ha i framtiden.

  4. Fredrika skriver:

    Åh så fiffigt!

Lämna en kommentar