Kärlek, macarons och kakklänningar

      Nu kommer några Instagram-bilder från den senaste tiden. Här ser ni mig på Fiona och Ginos bröllop. Jag drack champagne och var pepp!
Fiona och Gino säger ja till varandra ♥ Inte ett öga var torrt.
  Man tappade andan när man såg Fiona, så vacker.
Macarons är ett måste på ett franskt bröllop!
     Ibland visar jag bitar från vårt hem. Min dotters rum är väldigt pastelligt.
    Och vårt sovrum är fullt med vintageklänningar och påslakan med rosor på.
       På helgerna sitter vi framför brasan och dricker varm choklad.
     Jag saknar Paris så otroligt mycket och påminns om favoritstaden då och då.
     Jag köpte kakklänningen som jag drömde om.
     En vanlig fredag besökte jag min vän Josefin och fick lyxlunch i hennes fina hem.
     Jag har även hunnit med att vara dj på Maria och Jespers bröllop. Min vän Viktor var fotograf på bröllopet och tog de mest fantastiska bilderna. Om ni vill se så tycker jag att ni ska gå in och titta på hans portfolio.
Och om ni vill se fler bilder och följa mig så heter jag bonjourmadeleine på Instagram. A bienôt!
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Kärlek, macarons och kakklänningar

  1. Ser helt fantastiskt ut och kakklänningen…..ljuvlig :)

  2. maria skriver:

    Vad fint ni har det hemma!

  3. kingemarson skriver:

    Alla dessa bröllop<3 Blir nästa friarsugen själv!

  4. Hanna skriver:

    åh jösses, den där kakklänningen är så otroligt fin! man måste känna sig som en dröm i den.

  5. Gabriella skriver:

    Underbara bilder! Så många tjusiga klänningar i ett och samma inlägg=)

  6. Garite skriver:

    Sagolik fåtölj!

  7. Jessica skriver:

    Alltså jösses vad fint!

Kommentera

