Fredagsinspiration: Ta in skogen!

Som fredagsinspiration har jag valt ut mina favoriter från skogen. Jag älskar hösten och att promenera i skogen för att samla svamp, bär och bara andas frisk luft. Återskapa den känslan hemma med kaninlampan som lyser tryggt i mörkret, finaste kudden med granar på, månen som vakar över alla små och ett dockhus i trä. Tapeten från Cole & Son är helt fantastisk och flugsvampspallen står redan i vår dotters rum. Här kommer min favoritlista:
1. Poster, Martin Krusche, Poster für Neil.
2. Kuddfodral Ok, Fine little day.
3. Tapet, Contemporary II,
4. Flugsvampspall, Åhléns.
5. Dockhus i trä, Ferm living.
6. Kaninlampa, Heico.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fredagsinspiration: Ta in skogen!

  1. Angeliqa skriver:

    Den där flugsvampspallen är så söt!

  2. Agneta skriver:

    Detta är en blogg att dö för, heeeeelt ljuvlig!
    Säger Agneta

  3. Linnéa skriver:

    jättefint! måste pilla lite på den där pallen varenda gång jag går förbi den på åhléns!

Kommentera

