Pastellkärlek

I det senaste numret av Family Living finns det ett fantastiskt reportage stylat av Therese Winberg (min nya favorit) och Linda Åhman. Självklart är den underbara tapeten Harlequin från Ferm Living med och även stora pappersbollar i taket. Så otroligt fint stylat! Jag blir sugen på att tapetsera barnrummet med mintgrön tapet och måla om alla möblerna i olika pastellfärger hela helgen. Ska bara köpa lite målarfärg först…
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Pastellkärlek

  1. Lycke skriver:

    hej rara, ville önska lite fint i helgen till dig..

    kramar Lycke

  2. Linnéa skriver:

    Gud vad jag älskar dom färgerna i kombination. (lustigt nog gjorde jag ett mönster med just den turkosa och gröna igår). Det är så mycket My Little Pony och barndom för mig!

  3. sofia skriver:

    jättefint! den tapeten skulle man inte säga nej till…

  4. Urfint! Gillar träugglan särskilt mycket.

  5. Ida skriver:

    Ah galet fint! Ja!

  6. Fredrika skriver:

    Lite så där skulle man ju bo!!!

  7. Håller med! Så otroligt snyggt!

Kommentera

