Måndagsfika

Då var det en ny vecka igen. Lite ljusare på morgonen och lite mer utvilad efter att ha ställt tillbaka klockan en timme. Min måndag kommer att innehålla jobb, träning och en kopp fika. Med mitt favoritfika; macarons som är köpta i Saluhallen och kaffe med röd mjölk.
I helgen var jag i min hembygd och träffade släktingar, åt hemmagjorda kroppkakor och gick på marknad. Det var faktiskt riktigt fint. Mini åkte karusell, vi köpte en ballong och marknadsgodis. Och igår var jag på loppis och gjorde finfina fynd. Snart ska ni få se vad jag köpte med mig hem!
Det här inlägget postades i Bakverk och sött. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Måndagsfika

  1. Synnebollen skriver:

    For en fin start på mandagen og på uka! Klem fra Paris!

  2. Ping: Morning reading « Elke dag

Kommentera

