Vintageparty!

                 Foto: Martina Ankarfyr och Anna Larsson
Kommer ni ihåg att jag var i Stockholm i somras för att vara med i ett secret vintage project? Jag skulle vara med i en bok som var väldigt hemlig och som hade något med vintage att göra. Nu har bokens författare Linda, Emma och Lollo gått ut med vad boken kommer heta och handla om: Vintageparty – Fyndiga tips för flärdfulla fester!
Jag, Felicia, Isabelle, Miriam plus några bloggare till kommer att finnas med i boken. Jag är så himla peppad och lite nervös på samma gång eftersom vi kommer att förevigas i en bok och vet inte riktigt hur slutresultatet kommer att bli. Men en sak är säker: det kommer bli alldeles, alldeles fantastiskt! Vintageparty anländer samtidigt som våren: mars 2013. Peppen!
Det här inlägget postades i Böcker och tidningar. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Vintageparty!

  1. emma sundh skriver:

    Åh, det kommer bli episkt!!! Kramar i massor emma

  2. Kul som tusan! Ni kommer vara jättefina. Det är jag säker på :)

  3. Fredrika skriver:

    Nej men oh så spännande och roligt!

  4. polaroidized skriver:

    Grattis! Så spännande :)

  5. Emmas husbestyr skriver:

    Åh vilken bra grej! Den ska jag önska mig i födelsedagspresent. :)

Kommentera

