Te som smakar hallonpaj

Nu ska ni få mitt bästa te-tips! Jag är egentligen helt tokig i kaffe men på hösten älskar jag att dricka te. Då blir det oftast kanelte eller min absoluta favorit från Clipper. 26 påsar med ekologiskt vitt te med hallon och hallonblad. Det är så himla gott, precis lagom sötma och smakar till och med ännu bättre tillsammans med lite grädde. Lite som hallonpaj och det kan ju bara inte gå fel!
Det här inlägget postades i Husmor ger tips. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Te som smakar hallonpaj

  1. sofia skriver:

    den blå bakgrundsfärgern på förpackningen är den perfekta blå färgen tycker jag och tänker alltid på det när jag går förbi den i affären… har aldrig smakat dock, borde jag ju göra!

  2. Petite Caja skriver:

    Borde testa den någon gång, dock har jag fyllt på mitt (enorma) te-förråd men lite nya lösteer precis nyligen så det får nog bli senare i vinter när jag verkligen längtar till våren :)

  3. Linnéa skriver:

    Låter jättegott! Har bara smakat det som är helvitt, men detta låter ju mycket godare.

  4. linnea skriver:

    var köper man det? det finns aldrig i de vanliga matbutikerna när jag letar

  5. Hanna skriver:

    åh, bra tips – det ska jag köpa!

  6. vintageprylar skriver:

    Ett annat litet tetips är Friggs röda blåbärste. Inte det minsta lika estetiskt tilltalande, men jag brukar frigöra påsarna från förpackningen och lägga dem i en fin glasburk istället. Det perfekta kvällsteet eftersom rött te inte innehåller något koffein. Men jag blev riktigt sugen på att testa hallon nu, det får bli nästa teinköp, helt klart!

Kommentera

