Den dagliga boken

Jag har berättat för er att min Bonjour vintage-banner, som ni kan se högst upp, är gjord av den begåvade illustratören Amy Borrell. Men hon har även gjort den finaste almanackan som funnits på denna jord. Daily journal 2013 från Frankie magazine finns till försäljning hos bland annat Papercut just nu. Volang-Linda har skrivit om almanackan tidigare och jag grämer mig lite att jag inte upptäckte och köpte almanackan tidigare. Men nu ska 2013 förgyllas med planerande och listmakande i denna toktjusiga almanacka. Titta själva:

Det här inlägget postades i Böcker och tidningar. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Den dagliga boken

  1. anna skriver:

    gud vilken fin almanacka!!!

  2. whitemaskgirl skriver:

    Vilken vacker bok. Om jag inte redan hade köpt en bok för 2013 hade jag köpt den med.

  3. Elin skriver:

    Vart kan man köpa den här, måste måste ha en!

  4. Linnéa skriver:

    åh, jag beställde den här häromdagen och längtar verkligen tills den dyker upp så att man kan få bläddra i den på riktigt och börja fylla i här och var!

  5. carmaline skriver:

    Åh! Så himla fin, en sån måste jag skaffa mig.

  6. barbara skriver:

    Wow how beautiful!

  7. jonnaglemne skriver:

    Åå, en perfekt julklapp till en kär vän! Köpte både en till mig och henne, tack för tipset :)

  8. Kajsa skriver:

    FRankie är, och har så himla länge varit, min absoluta favorittidning. Det är perfektion i pappersbunden form helt enkelt.

  9. Camila skriver:

    Hej!

    Älskar din blogg, helt underbar! Jag förösker hitta den på sidan du angett, men jag kanske skriver fel, men hittar inte kalendern. Du är helt fantastisk! Så den är ett måste! :)

    Camila

  10. Camila skriver:

    Jag hittade den och den är slut på förlaget :( Men tack för tipset i alla fall!

    Camila

Kommentera

