Knäckäpplen och dimmiga dagar

         Här kommer några bilder från mitt Instagram. Som knäckäpplen från en höstmarknad.
         Min Kurt Olsson-lampa och en sjukmåndag.
Rosarium och ett porslinsrådjur till samlingen. Och en bild på det berömda Eiffeltornet!
Barbamama har vardagsrummet som utsikt plus att jag har skaffat nya glasögon!
     Fyndade ett finfint förkläde på loppis. Invigde det under en söndagsbakning.
        Gjorde bland annat cheesecake med lemoncurd. Gott!
        Mini-fika och en del av en rådjurs-samling.
             En dag var hela Kalmar superdimmigt.
            Det blev så fint ljus på alla bilder så då Instagrammades det järnet.
             Under en tur-dag vann jag en Mini Rodini-tröja från Oii Design. Happy day, eftersom det var sjukt längesedan som jag vann något. Och en dag hälsade vi på föräldrarna i Torsås. Då gick vi till Ekbacken och tittade på fina hus.
Om ni vill se fler bilder så heter jag bonjourmadeleine på Instagram.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Knäckäpplen och dimmiga dagar

  1. Förklädet är verkligen underbart! Knäckäpplen är så fina! Jag gillar din blogg och tackar Tant Emmas bravader för att jag hittade hit :) I´ll be back!

  2. Cicci skriver:

    Bonjour! Jag vill ha dina glasögon! Märke, inköpsställe? Hoppas på svar då jag har så svårt att hitta i glasögondjungeln

  3. Åsa skriver:

    Oh, jag glömde be om receptet på cheesecaken när den dök upp på mitt Instagramfeed…

  4. Linda skriver:

    Älskar din instagram!

  5. linis skriver:

    Aaa men vilket tjusigt förkläde! :)

Kommentera

