Veckans inspiration: Affischer!


I denna veckans inspirationsjobb till Family Living har jag har samlat ihop de finaste affischerna till barnrummet! Att sätta en upp en fin bild eller tavla på rätt plats kan göra allt. Det finns faktiskt inget bättre sätt att förnya ett rum utan att tapetsera om eller köpa nya dyra möbler. Och affischerna som jag har valt ut kan för all del även hängas upp i vardagsrummet, i köket, sovrummet eller varför inte på toaletten? Låt fantasin flöda och förnya ditt hem!
Här hittar ni alla mina favoriter!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Veckans inspiration: Affischer!

  1. felicia skriver:

    Helt rätt! Älskar dem allihop. Tyvärr har ju jag så få väggar, men det får bli när jag flyttar till större. Den första finns som mugg också har jag sett. Kanske borde man skaffa en sån!

  2. Verkligen fina! Visst är det roligt med affischer! Och lätt att byta ibland när man vill förnya sig :)

Kommentera

