Vinn ett cupcake kit!

Det är söndag och det är dags för tävling nummer två. Denna gången kan ni vinna ett valfritt cupcake kit! Då ingår det 24 muffinsformar med olika motiv och 24 stycken vimplar som dekoration att sätta i dina cupcakes. Kalaset blir en given succé och det blir hundra gånger roligare att baka!
Personligen gillade jag London-kitet väldigt mycket men det finns hur många teman som helst att välja på, som till exempel jul, födelsedag, djur osv. Och om ni undrar vad jag bakade så blev det sjukt goda kladdkaksmuffins med grädde på! Sådär gött sega i mitten och spröda i kanterna.

Såhär gör du för att vara med och tävla:
1. Besök Leilas General Store och titta på alla tjusiga cupcake kit. Sedan lämnar du en kommentar hos mig och berättar vilket cupcake kit som du önskar dig!
2. För större chans att vinna: Om du har en blogg så är det ett stort plus om du länkar till tävlingen. Annars kan du Facebooka, Instagramma eller Twittra om det. Glöm bara inte att berätta när du har gjort det!                                                                                                                                         
Tävlingen pågår till söndagen den 18:e november kl 12:00 och efter det utser vi en lycklig vinnare. Lycka till!
Translation: I have a lovely giveaway from Leilas General Store. Here is how you can enter to win: If you have Bloglovin, please follow me. Visit Leilas General Store and leave a comment telling me what cupcake kit you’d like to win! For additional entries: Facebook, tweet, or blog about the giveaway and leave a comment saying you did so! The competition goes on until sunday 18th nov 12:00. Good luck!
Det här inlägget postades i Tävling och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

37 kommentarer till Vinn ett cupcake kit!

  1. Louise skriver:

    1. Jag skulle gärna vinna setet med temat jul! Jättefint!
    2. Jag har bloggat och facebookat om tävlingen.

  2. Johanna skriver:

    1. Då jag gått en nybörjarkurs i balett denna höst vill jag självklart vinna ballerinorna!
    2. Bloggat!

  3. Agnes Brandels skriver:

    Hej hej!
    Jag skulle gärna vinna nötknäpparensetet!
    Jag har facebookat om det!

  4. whitemaskgirl skriver:

    Hej. Jag skulle gärna vilja den som du har bloggat om, It’s British, för att det helt enkelt nog skulle göra min kära lilla make superglad då han saknar London grymt mycket just nu. Tänk att överraska honom med hallonmuffins en lördag. Twittrade om det här: https://twitter.com/Whitemaskgirl/status/267893470184738817

  5. Så mycket fina cupcakekit!!! Jag önskar mig Nötknäpparen. Förra julen tog jag med min man till Operan och såg Nötknäpparen och han grät av lycka och pratar ofta om hur fint det var. Jag skulle ju kunna baka Nötknäpparcupcakes och bjuda honom på :)

  6. Sanna lilja skriver:

    Jag föll för ”its britich” skulle passa perfekt när min väninna (som bor i London sen ett år tbx) kommer hem och hälsar på

  7. Linnea skriver:

    Jag vill vinna cupcake kitet med dinosaurier på ^^

  8. Yael skriver:

    Åh så fina! Jag skulle vilja vinna Floral birds.Den ser alldeles ljuvligt blommig och glad ut! Den skulle förgylla vilket kalas eller bjudning som helst!
    Jag har ingen blogg men har tipsat på FB https://www.facebook.com/#!/yael.sages.7

  9. Dalkullan skriver:

    Jag skulle jättegärna vinna Nötknäppar-dekorationerna! Så söta att ha på glöggbjudning! Jag tipsar på instagram!

  10. kaffeokaka skriver:

    Om jag skulle vinna så skulle jag bjuda alla mina fina vänner på jobbet med julmuffinsar!! Med julkittet från Leilas förståss!! Har flera kastruller från Leilas och de är så sjukt söta så det pirrar till i hjärtegropen varje gång jag använder dom!! :-)

  11. kaffeokaka skriver:

    Om jag skulle vinna så skulle jag bjuda alla mina fina vänner på jobbet med julmuffinsar!! Med julkittet från Leilas förståss!! Har flera kastruller från Leilas och de är så sjukt söta så det pirrar till i hjärtegropen varje gång jag använder dom!! :-) Har bloggat om det på http://www.kaffeokaka.wordpress.com

  12. Dalkullan skriver:

    Jag har delat på instagram och skulle superdupergärna kunna bjuda på nötknäppar-cupcakes till glöggbjudning i december!

  13. Ping: Tävling! | kaffeokaka

  14. Ping: Tävling hos! -

  15. Matilda Larsson skriver:

    Jag skulle gärna vilja vinna det sättet med jul! Jag Skulle kunna ha en capekakes fest med mina vänner nu innnan jul.

  16. Hej!
    Jag har en dotter som går Transportlinjen, tredje året! Det skulle vara jätteroligt att bjuda på Cupcakes med Trucker-tema då hon fått sitt körkort med alla bokstäver på! :)
    Jag har bloggat här: http://scraplivet.se/?p=4710 samt delat på FB.

  17. Mikaela skriver:

    1. Jag skulle bli otroligt glad om jag vann cupcake kitet med tema Jul!
    2. Har twittrat om tävlingen!
    / Mikaela:)

    https://mobile.twitter.com/Mikaelaa_L/status/268278261480570880

  18. Lena Markus (& Leo!) skriver:

    Min 6-årige bagare och jag håller tummarna för att vinna ett cupcakeset med spacecadets! =) Vore grymt till vår tradition med fredagsbak.. =) Har instagrammat (lellans_123) och facebookat, delat.. :) Ha det gott!

  19. Helena skriver:

    Vill gärna vinna i jultema, det vankas ju snart :)

    Håller alla tummar och tår på lite tur :)

  20. Ann-louise Adolfsson skriver:

    Dinosaurie cupcake hade blivit en given succe hos sonen Elias 4år som fullständigt älskar dessa varelser (och cucakes givetvis). Delar på facebook.

  21. Lisa Hellström skriver:

    Jag har bloggat här: https://bonjourvintage.wordpress.com/2012/11/11/vinn-ett-cupcake-kit/ Och vill gärna vinna Trucker-kitet. Det kommer bli perfekt den dagen min snart 18-åriga dotter tar sitt lastbilskörkort!

  22. Viviv-Ann Johansson skriver:

    Vill vinna den med Engelskt tema(var ju till London för första gången i sommras)

  23. Anna Johansson skriver:

    Jag vill gärna vara med att tävla om ”Eat more Cake” kitet. Jag tyckte den var festligast :)

  24. Karina Brunfors skriver:

    Vill gärna vara med och tävla om det fina Cupcake kit – Jul. Skulle ju passa perfekt nu när jag ska baka till en julmarknad.
    Har ingen blogg men jag har delat på FB.

  25. konservburken skriver:

    its-british vill jag ha! Wedding är underbart det med men har en sann kärlek till Storbritannien.
    Fbat om det!

  26. Frida skriver:

    Hej! Jag skulle gärna vilja tävla om Cupcake kit – Princess. Min dotter fyller år den 17 december och allt handlar bara om jul, så det hade varit underbart med söta prinsess cupcakes till hennes barnkalas!! Har ingen blogg men har delat tävlingen på facebook!! /Frida

  27. Minna skriver:

    Jag vill gärna vinna kitet med ballerinor för att bjuda min dotter och hennes kompisar när de kommer hem från sin dansträning på söndagar!
    Jag har facebookat om tävlingen! På Minna Dümmatzen

  28. Helene skriver:

    Floral birds nu när vintern är som mörkast och längst!

  29. Klara skriver:

    Jag skulle bli så himla glad om jag fick baka cupcakes och ha elefanter och lejon som dekoration. Animal parade alltså, den tyckte jag mest om.

  30. Linda skriver:

    Vilka fina cupcakes du har gjort! Min pojkvän älskar Storbritannien, särskilt London, och eftersom att han snart fyller år så hade det passat superbra med cupcakesetet It´s British! :)

    Jag har delat på facebook och twitter!

  31. Jenny skriver:

    Jag vill gärna ha djur kitet!!

  32. Camilla Scott skriver:

    Super goda cupcakes! :)
    Jag skulle jätte gärna vilja vinna det brittiska cupcakesetet, för att jag älskar England.
    Och vill bjuda på kladdkaksmuffins till min systers sambo som kommer därifrån.
    Blundar och håller tummarna att jag vinner!

  33. Marcela skriver:

    Hei Madeleine,

    er denne konkurransse bare til de som bor i Sverige eller i Europa? For jeg vil være med i konkurransen! Om jeg vinner vil jeg gjerne ha Nötknäpparen-kitet :)

    xoxo

  34. Elinor Ahlberg skriver:

    Åhoj Madeleine!
    Jag har haft en väldig jullängtan sedan i början av november. Adventsljusstakarna är inhandlade, ommålade och till piffade. Allt står i garderoben och väntar på att komma fram. När jag läste att du anordnade en tävling var jag ju bara tvungen att vara med. När jag kikade in på Leilas General Store, föll jag direkt för det, ack så fina, Cupcake set Jul. Fantastiskt!

    Tack för att du driver en sådan fager blogg. Hejrå!
    http://juniflickansperspektiv.blogspot.com

  35. Elinor Ahlberg skriver:

    Självklart är jag med och tävlar. Vem vill inte vinna ett Cupcake-set liksom?
    Jag föll direkt för ”Cupcake set Jul” (Kan bero på att jag haft extrem jullängtan i nästan en månad..).
    Kika in gärna in på min blogg med där jag länkat till tävlingen och skriver lite fint.
    Tack för att du driver en sådan fager blogg. Hejrå!

Kommentera

