Bonjour Pinterest

Ni har väl inte glömt bort att jag finns på Pinterest också? I allt Instagrammande är det lätt att göra det. Men Pinterest skall icke underskattas. Det är en av mina bästa och största inspirationskällor. Där samlar jag alla mina skatter under ett och samma tak och här delar man med sig som syskon.
Har ni Pinterest? Och vad heter ni där? Skicka gärna en länk till mig!
Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Bonjour Pinterest


  1. fast har inte varit aktiv på länge. ska ändra på det bums!

  2. Ida skriver:

    Pinterest är underbart! :)

  3. Marcela skriver:

    jeg elsker Pinterest! Og jeg får masse inspirasjon fra profilen din på Pinterest :)

  4. Vilken härlig bild från sommaren man aldrig får nog av. Men den finns där, den bara vilar lite. Snart är det hallondagar igen :) Vi får njuta lite av knäck och barr och hyacinter först. Och lussebullar i raggsockan. Om vi inte ser upp. Kram!

  5. Millan skriver:

    Åh, jag är helt beroende av pinterest, kan sitta och kolla och pinna hur länge som helst nästan, livsfarligt när man väl börjat….Jag heter Camilla Karlsson på pinterest, annars finns det en follow me länk på min blogg! Nu ska jag kolla vad du har för kul där!!!

Kommentera

