Vinn en slickepott!

Tredje gången gillt! Nu har ni chansen att vinna den bästa slickepotten av dem alla. Finns både som rak och skålad, samt i tre olika pastellfärger. Glöm bort alla slickepottar som är hårda att hålla i, som går sönder och smälter i för hög temperatur. Denna slickepotten underlättar allt bak och är riktigt skön att hålla i.
Såhär gör du för att vara med och tävla:
1. Besök Leilas General Store och titta på alla grymma slickepottar. Sedan lämnar du en kommentar hos mig och berättar vilken slickepott du önskar dig!
2. För större chans att vinna: Om du har en blogg så är det ett stort plus om du länkar till tävlingen. Annars kan du Facebooka, Instagramma eller Twittra om det. Glöm bara inte att berätta när du har gjort det!                                                                                                                                         
Tävlingen pågår till söndagen den 25:e november kl 12:00 och efter det utser vi en lycklig vinnare. Lycka till!
Translation: I have a lovely giveaway from Leilas General Store. Here is how you can enter to win: If you have Bloglovin, please follow me. Visit Leilas General Store and leave a comment telling me which dough-scraper you’d like to win! For additional entries: Facebook, tweet, or blog about the giveaway and leave a comment saying you did so! The competition goes on until sunday 25th nov 12:00. Good luck!
Det här inlägget postades i Tävling. Bokmärk permalänken.

56 kommentarer till Vinn en slickepott!

  1. anette nordin skriver:

    Hej! Jag är gärna med och tävlar,gillar o delar på fb och hoppas på tur! Jag gillar denna fina slickepott bäst för jag gillar blått http://www.leilasgeneralstore.com/sv/articles/2.33.121/slickepott-rak-bla. mvh anette nordin

  2. Karoleen skriver:

    Härlig tävling – jag skulle vilja vinna en rak slickepot i pistage. Verkar väldigt fin! =)

  3. Anna Johansson skriver:

    Min favorit från leilas general store är den pastellrosa skålade slickepotten! Jag har delat detta på facebook och twitter!

  4. Annica Andersson skriver:

    Skulle väldigt gärna vinna denna skickligt skållad. Pistage.

  5. En läckert ljusblå slickepot är mitt hopp :)

  6. Titti skriver:

    Jag vill helst vinna en rak, pistagegrön slickepott att ha till julbaket!

  7. Minna skriver:

    Jag är gärna med! Jag har delat tävlingen på FB. Helst vill jag ha den raka (vanilj).

  8. sofia skriver:

    Åh alla färger var ju så himla fina… men den pistagegröna! Magisk! (Skålad!)

  9. Victoria Rydergård skriver:

    Jag skulle vilja vinna en skålad slickepott i rosa. Den kombinerar både form och funktion. Dessutom skulle den kunna bli en försenad födelsedagspresent. Jag fyller nämligen år på fredag. Har delat tävlingen på Facebook.

  10. Helena Sjöholm skriver:

    En blå skålad slickepott vill jag önska mig. Hade passat bra till min mintblåa kitchenaid och blåa skålar!
    Har gillat och delat på facebook och ska göra ett inlägg på min blogg om tävlingen.
    Kram Helena

  11. Titti skarp skriver:

    hej
    min önskan att vinna http://www.leilasgeneralstore.com/sv/articles/2.33.119/slickepott-rak-vanilj
    härlig färg gör bakningen mycket roligare
    delat på fb
    hoppas på tur
    Titti skarp

  12. Angeliqa skriver:

    En rak slickepott i Pistagefärg önskar jag mig om jag skulle ha turen att vinna!

  13. hejregina skriver:

    Jag vill helst vinna en rak pistage som passar fint ihop med mitt ljusblåa kök. Lycka till och hoppas hoppas!

  14. Anna-Lena skriver:

    Jag är självklart med och tävlar om detta ljuvliga köksredskap! :) En skålad pistage, tack! (delat på fb)

  15. Caisa Johansson Månsson skriver:

    En skålad pistage skulle passa perfekt i mitt kök

  16. Matthea skriver:

    Gud, vad tjusiga de var! Skulle önska mig en skålad pistage slickepott som skulle få ersätta alla fula redskap man brukar använda i pannor. Sedan skulle man kunna komplettera med en rak till bakning senare. Finns de att köpa någonstans i Stockholm också så man slipper frakten? :)

  17. Anneli Pettersson skriver:

    Jättefina är de allihopa! Jag önskar mig en skålad gul. Har delat tävlingen på facebook.

  18. Anna Jonsson skriver:

    Jag önskar mig en rak och rosa slickepott! :-)
    Gillar sidan och har delat tävlingen vidare.
    Ha en fin dag!
    Anna

  19. Anna skriver:

    En rosa och rak slickepott ,det skulle ju va nått ! Få ur allt ur bunken utan att bli trumpen,att vinna en sån till JUL skulle vara bästa klappen,gillar sidan och trycker på knappen!

  20. Katharina N skriver:

    En rosa slickepott, skålad skulle passa alldeles utmärkt i mitt nya fina rosa kök som vi flyttar till i mellandagarna :)

  21. Ann-Britt skriver:

    Nytt för mig är en skålad slickepott så därför väljer jag: http://www.leilasgeneralstore.com/sv/articles/2.33.125/slickepott-skalad-bla (Gillar och delar)

  22. Pamela Bergman-Helsing skriver:

    Vad bra!!!
    Den tycker jag om, är så fin, ha lite MER inspiration när jag bokar, alla vi kan få en litte LEILAS i köket ;o)
    http://www.leilasgeneralstore.com/sv/articles/2.33.125/slickepott-skalad-bla

  23. Cassandra skriver:

    Jag vill vinna en Slickepott rak – Pistage

  24. Cassandra skriver:

    Jag vill vinna den här ”Slickepott rak – Pistage” och jag har delat på facebook och min blogg :)

  25. Karina Brunfors skriver:

    Skulle vilja tävla om en Slickepott rak – Pistage :) Har delat på FB.

  26. maria skriver:

    En rosa rak eller skålad någon av de ska snart vara till min ägo. Vinna eller köpa, till mig själv julklapp. Men hoppas på vinst på den ena. Bästa Leila!

  27. Teresa skriver:

    Den raka pistagefärgade slickepotten. För att den är ljuvligt fin!

  28. Tony F skriver:

    Hej,

    Weeeeeee här kommer jag in och passar på att gilla och dela så fler kan delta ;-)

    Jag vill vinna den blåa skålade slickepotten….

  29. felicia skriver:

    vad fint! jag skulle vilja vinna den pistagefärgade skålade slickepotten!

  30. Aleksandra skriver:

    Jag önskar mig den som heter rak i pistage! Jättefin!

  31. christine lundgren skriver:

    Hälsning från norr,önskar mig en rosa slickepott!!

  32. Chrissie skriver:

    Hej! Jag skulle önskar mig en Slickepott skålad i vanilj :)

  33. Maria Malmberg skriver:

    Å, klart jag gärna skulle vilja ha en fin rosa (skålad) slickepott!
    Har delat på facebook.

  34. Emma Jönsson skriver:

    Jag skulle vilja vinna en sådan rosa :) http://www.leilasgeneralstore.com/sv/articles/2.33.122/slickepott-skalad-rosa
    Har även delat på facebook :)

  35. Ida P. skriver:

    Åh perfekt tävling! Jag äger ingen slickepott så därför skulle en rak vanilj vara varmt välkommen hem till mej.

  36. Ellinor skriver:

    En skålad blå skulle jag vilja ha :)

  37. Susanne skriver:

    Jag tycker den pistagegröna raka slickepotten är fin, hoppas på tur :-)

  38. maud Lindberg skriver:

    Har aldrig ägt en skålad slickepott, vore roligt att prova.Vaniljfärgen tycker jag ser trevlig ut.

  39. maud Lindberg skriver:

    Har delat!

  40. Jennifer skriver:

    Åh, jag skulle vilja vinna den rosa! Skulle passa så fint till mina andra baksaker som går i rosa!

    Jag delade även tävlingen på facebook! :)

  41. sanna stadig skriver:

    Jag vill jättegärna vinna slickepott rak pistage.

  42. Viviv-Ann Johansson skriver:

    Skålad pistagegrön skulle passa bra hos mej!

  43. Maria Tuolja Renström skriver:

    Vill vinna en skålad blå!

  44. marie lindberg skriver:

    Den skålad pistagegrön var fin och såg så bra ut, skulle passa bra hemma hos oss!

  45. Camilla Scott skriver:

    Jag önskar att vinna en rak slickepott i underbar vanilj! <3
    Och jag har delat på facebook.
    Väntar nu med spänning på vinst! :)

  46. Olivia skriver:

    Jag önskar vinna en skålad slickepot i pistage, den skulle passa så fint med mina rostiredskap i klargult och rött!

  47. Gabriella Eriksson Cabrera skriver:

    Skulle gärna gärna vinna en rak slickepott i pistage!! Och delat på fb :)

  48. Carina Jäder skriver:

    Kul med utlottning….jag vill vinna en blå! Jättefina!

  49. whitemaskgirl skriver:

    Åh vad den härliga de är. Vill gärna vinna den raka i pistage. :)

  50. Blev helt förälskad i den gula slickepotten som kommer bli väl använd hemma hos mig: http://www.leilasgeneralstore.com/sv/articles/2.33.119/slickepott-rak-vanilj
    Har delat tävlingen på min facebooksida!

  51. Petra GC skriver:

    Jag önskar mig den här till allt julbakande som jag ska göra: Slickepott rak – Pistage (http://www.leilasgeneralstore.com/sv/articles/2.33.120/slickepott-rak-pistage)

    Mmm nu blev jag sugen på pistageglass! :)

  52. Superläckra! En skålad vanilj skulle bli glad över att få flytta hem till mig tror jag :-)

  53. Millan skriver:

    Jag skulle gärna vilja ha en gul skålad slickepott om jag vann! Jag har länkat med bild på min blogg

  54. Jennifer skriver:

    Skulle hemskt gärna vilja vinna en rak, blå slickepott. Så mysiga!
    Har delat och gillat på fb!

Kommentera

