Vintern kom till västkusten

Såhär såg jag ut när jag var i Göteborg i helgen! Det var en väldigt kort weekend men ack så trevlig sådan. Och kall, vintern kom till västkusten så det gällde att pälsa på sig. Den vita jumpern med kragen kommer från Jumperfabriken och den vippiga kjolen är köpt för flera år sedan. Tomatplantan är från trädgården för er som undrar.
   Tjipp!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Vintern kom till västkusten

  1. Sofia skriver:

    Du är så fin!

  2. Linnéa skriver:

    söt som socker!

  3. Miriam skriver:

    Rackarns fin tjej alltså!

  4. tilde skriver:

    sjukt tjusig tröja!! vart har du köpt väskan?

  5. Alltid lika fin! Kram på dig.

  6. Helly skriver:

    Tröjan var riktigtriktigt fin! Och så bra att du hade det fint i Götelaborg trots att det var kallt! Fyndade du nåt på dina second hand-rundor?

  7. anna skriver:

    alltså, du ska bara veta vad jag letat efter den där jumpern!!!!
    såg den på en modell på jumperfabrikens hemsida och tänkte
    då såklart att de måste va deras egen – men icke hittade jag den.
    så jag letade och letade utan framgång. när köpte du den?

Kommentera

