Bonjour Kalmar!

Hej Kalmar anordnar en bloggtävling just nu och jag är med och tävlar! Om ni läser och gillar Bonjour Vintage så får ni hemskt gärna lägga en röst på mig! Det gör ni här!  Röstningen pågår fram till den 28:e november kl 24:00 men passa på att rösta redan nu. Det vore så himla snällt och fint av er. Den 30:e november kommer vinnaren att få sitt pris på en liten gala i Kalmar. Spännande! Då ska jag minsann ha på mig min nyinförskaffade vintageklänning. Vi kanske ses där?
Det här inlägget postades i Tävling. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Bonjour Kalmar!

  1. Emelie skriver:

    Här ska det röstas!

  2. Garite skriver:

    Åh vad kul, vi har nu röstat på dig!

  3. polaroidized skriver:

    Ett skepp kommer lastat med röster :)

  4. Såklart vi röstar på dig!!

  5. skogskojan skriver:

    Givet raring! Håller tummarna för dig :D

  6. felicia skriver:

    Tur att jag hann se det i tid! Nu håller jag tummarna.

Kommentera

