Julklappstips

Denna fredagen har jag valt ut mina bästa julklappstips till barnen! Jag är förälskad i Bombadills förstorade, mjuka chokladbollar och kanelbullar. En fin vit spis passar både pojkar och flickor. Eller vad sägs om ett dockslott som man får måla på? En önskedröm!
1. Till bebisen. Söt och mjuk kudde till den lilla i familjen. Gjord av alpacka-ull. modelmini.se 
2. Till mini-konstnären. Dockslott i tre våningar som är fritt fram att måla på! modelmini.se 
3. Till den sötsugna. Alla vill väl ha en onormalt stor chokladboll i sin soffa? luckylittleme.se 
4. Till den lilla kocken. En vit Brio-spis till alla matglada barn. lekmer.se 
5. Till den Alfons-tokige. Alfons Åberg är en tidlös klassiker som firar 40 år i år. littlekidscorner.se
Det här inlägget postades i Barnrum och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Julklappstips

  1. Hanna skriver:

    åh vilken bra idé med att rit-bart (eller vad man ska kalla det?) sagoslott! genialiskt. får ju mig att önska att jag hade ett barn i min omgivning att köpa julklappar till …

  2. Så fina saker och så smart att handla julklappar på nätet! Kram!

Kommentera

