Hurra!

hejkalmar

Hurra! Jag vann Hej Kalmars bloggtävling! Tack alla snälla fina som har röstat på mig, ni är bäst. Jag, Josefin och Rebecka fortsatte firandet på Popidyll där Postiljonen hade en konsert och Rävkollektivet samt bästa reklambyrån HultbergMartens spelade skivor. Vilken fest det blev! Nu går jag runt med en grym känsla i kroppen och myser. Och snart ska ni få reda på en helt fantastisk grej som jag ser verkligen fram emot. Mer om det när det blir officiellt! Tack för att ni finns!
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Hurra!

  1. Emmy skriver:

    Grymt, grattis!!!

  2. M. skriver:

    gratulerer, Madeleine! You deserved it :)

  3. Hurra och grattis! :)

  4. Nina skriver:

    Vad skoj! Hurra hurra hurra hurra! Det förtjänar du dessutom verkligen=)

  5. Karin skriver:

    Hurra hurra och Supergrattis till bästa bloggen! Söt är du också!

  6. lisbeth skriver:

    hurrrraaaa för madde!

  7. Millan skriver:

    Grattis!!! Det är du och bloggen verkligen värda!!!!
    Spännande att se sen vad du har för hemlis också…Kikar in här snart igen!!!

Kommentera

