Blomklänningen

16När jag var i Göteborg sist hittade jag denna turkosa drömmen! Eller blomklänningen, som jag kallar den för.
15Av klädmärket att döma så har klänningen bott hos någon tjusig lady i södra USA innan den hamnade hos mig. Tycker alltid att det är så himla roligt att få veta någon om kläderna innan jag köper dem. Och om expediten inte vet något så får man helt enkelt kolla på lapparna och märkena.
24Jag älskar de två små blommorna som är på bröstet och rosetten i midjan. En god kandidat till julafton, eller vad säger ni?
Det här inlägget postades i VINTAGE och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Blomklänningen

  1. Svenja skriver:

    oh my, it is beautiful!

  2. Linnéa skriver:

    tjusig! tycker också att blommorna framtill är himla fina!

  3. Emmy skriver:

    Men hej vad avis jag blev nu då. Sketasnygg!

  4. Nadja Eleonora skriver:

    Aww… Vilken söt! Klart du ska ha den på julafton!
    Har du namn på alla dina klänningar? Jag tror jag har namn på de flesta i min garderob (men i och för sig så har jag heller inte så många heller…)
    Kram <3

  5. felicia skriver:

    Jag röstar ja på julafton! Skitsnygg!

  6. Jag ser mina loppisklänningar som fruar, dom ska vårdas ömt, användas med respekt och lika ofta. Sen har man ju så klart några favoriter i sitt harem, oftast någon av dom nyaste. Din turkosa skulle matcha mina fruar perfekt!

Kommentera

