Födelsedagsbarn!

b1 b2    Bildkällor.
Idag fyller jag 27 år! Dagen kommer att firas med tårta, champagne och god middag på favoritrestaurangen. Jag har varit hemma och legat sjuk hela veckan, så därför är jag fortfarande mör och trött i kroppen. Däremot ska jag göra allt jag kan för att bli piggare och orka fira som sig bör på en födelsedag! Allt jag önskar mig är ett badkar, en tårta med strössel på och en resa till Paris. Puss!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Födelsedagsbarn!

  1. sofia skriver:

    grattis på födelsedagen fina du! verkar som att 15e december är den födelsedagstätaste dagen på året, i alla fall i min bekantskapskrets. hoppas att din dag blir fantastisk!

  2. skinandconcrete skriver:

    Blir nyfiken, vilken är din favoritrestaurang?

  3. M. skriver:

    Feliz aniversário, Madeleine! Jeg håper du får en fin dag :)

  4. Frida skriver:

    Ha den äran! Hoppas du får en trivslig födelsedag.

  5. Emmy skriver:

    Grattis i efterskott snygging!

  6. Felicia skriver:

    grattis! hoppas du får en fin dag!

  7. Linnéa skriver:

    grattis i efterskott, madeleine! hoppas att dagen blev fin!

  8. amanda skriver:

    Grattis på födelsedagen!

  9. Elina skriver:

    Vilka underbara Bilder! Grattis i efterskott :-)

Kommentera

