Bemärkelsedagen

10Igår var det ju min födelsedag och såhär såg jag ut framför den nypyntade julgranen!
16Med ett stadigt grepp om champagneglaset och rött läppstift på läpparna såklart.
7Jag hade på mig min favoritblus som jag köpte sist jag var i London. Läppstiftet kommer från Face Stockholm och heter Matte Rouge.
18Dagen kan sammanfattas med skönsång, frukost på sängen, promenad i blötsnö, bakning, champagne-drickning och god middag med tårta som efterrätt. En förträfflig födelsedag helt enkelt!
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Bemärkelsedagen

  1. Jorunn skriver:

    Vad fin du var! Och stort grattis i efterskott :)

  2. Linnéa skriver:

    du är snygg som attan!

  3. Chocksnygg helt enkelt! Grattis!

  4. Karin skriver:

    vilken kalaspingla! så himla snygg!

  5. Vicky skriver:

    så tjusig! grattis i efterskott!

  6. kingemarson skriver:

    Grattis i efterskott! Så himlans snygg du är! =)

  7. felicia skriver:

    Du är ju så fin! Vilket kommer få min nästa mening att låta lite komisk, men häromdagen när jag satt och bläddrade igenom din blogg så skrek min mamma ”stopp!”. Hon kunde först typ inte fatta att det inte var jag på de här bilderna. Sen, efter en stund (några sekunder) så började hon acceptera. Både hon och min syster sa att det var det mest lika mig de någonsin sett någon annan (eller tvärt om, att jag är den mest lika dig :))

Kommentera

