Min önskelista

Jag har skrivit ner en önskelista med saker som jag önskar mig i julklapp! Först på min lista står de fantastiska kopparna från danska Superliving (via Emmas Vintage).
                                 Kuddfodralet Splash från Fine Little Day.
En röd skolväska. Precis en sådan som Felicia har.
                                 En pastellrosa KitchenAid Artisan skulle vara perfekt i vårt kök.
               Finaste guldiga och rosa kjolen med vidd i midjan.
        Clementin-kudden är helt klart den fruktigaste kudden.
 Persikofärgade Mary Janes till vårens promenader. Ja tack.
                                           Sist men inte minst önskar jag mig världens bästa serie på box: Twin peaks Definitive Gold Box edition.
Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Min önskelista

  1. Rebecca skriver:

    åh. clementinkudden!

  2. Vicky skriver:

    kjolen! så hemskt fin.

  3. maria skriver:

    Den rosa Kitchenaiden äger jag och det är min bästa investering :)

  4. sofia skriver:

    underbara saker alltihop! du har mycket bra smak tjejen!

Kommentera

