Fröknarna Isbergs present

20Häromdagen fick jag en födelsedagspresent av mina kära vänner, systrarna Isberg.
26De vet verkligen vad jag gillar. Till exempel fjädrar och fina prylar!
24 Fröknarna Isberg berättade att fjädrarna är perfekta att ha i håret när jag ska på 20-talsfest någon gång! Jag är beredd att hålla med dem.
15De gnistrade och var hemskt tjusiga. Nu väntar jag bara på att en flott fest ska komma så att jag kan använda dem!
16Jag fick även ett nagellack från Mavala som heter Glacier och såg ut som glass. Hallon och blåbärs-glass.
29 Själva asken som sakerna förvarades i var också så himla söt, med svalor och texten Ricordo på locket som betyder minne på italienska.
27På framsidan var det små böcker med latinska bokstäver. De hittade asken på loppis och nu har den redan fått göra sig hemmastadd på mitt sminkbord bredvid parfymerna. Fina kompisar!
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fröknarna Isbergs present

  1. Tjusigt! Grattis i efterskott?

Kommentera

